De Telegraaf bepaalt het gesprek. Durft een duidelijke mening te hebben. En is er dus voor mensen met een duidelijke mening. Die stelling nemen en ergens voor staan.

Voor ons lifestyleplatform VRIJ, het zaterdagkatern van De Telegraaf met onderwerpen als culinair, reizen, natuur, wonen en wetenschap, zoeken we een breed georiënteerde online redactie stagiair. Verstand van en ervaring met SEO, online systemen en social media zijn een must.

Wat ga je doen?

  • Social media verzorgen over lifestyle onderwerpen
  • Rubrieken bedenken en invullen voor de site en voor het magazine
  • Meedenken over het laten groeien van het platform

Wat krijg je er voor terug?

Naast een goede stagevergoeding biedt deze stage je natuurlijk meer. Je gaat stagelopen in een leuk, enthousiast team. Hierin bieden wij jou de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen op journalistiek gebied, onder goede begeleiding.

Kortom een stage waarbij je echt deel van ons bedrijf bent en jouw bijdrage erg belangrijk is.

Ben jij die stagiair naar wie wij op zoek zijn? Laat dan van je horen!

Bij interesse zien we jouw sollicitatie graag tegemoet via bovenstaande solliciteerbutton. Het uitvoeren van een opdracht is onderdeel van de selectieprocedure.

Wat ga je doen?

  • Social media verzorgen over lifestyle onderwerpen
  • Rubrieken bedenken en invullen voor de site en voor het magazine
  • Meedenken over het laten groeien van het platform

Wat krijg je er voor terug?

Naast een goede stagevergoeding biedt deze stage je natuurlijk meer. Je gaat stagelopen in een leuk, enthousiast team. Hierin bieden wij jou de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen op journalistiek gebied, onder goede begeleiding.

Kortom een stage waarbij je echt deel van ons bedrijf bent en jouw bijdrage erg belangrijk is.

Ben jij die stagiair naar wie wij op zoek zijn? Laat dan van je horen!

Bij interesse zien we jouw sollicitatie graag tegemoet via bovenstaande solliciteerbutton. Het uitvoeren van een opdracht is onderdeel van de selectieprocedure.

Wie is Mediahuis Nederland B.V.

Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie en Regionale Dagbladen. Wij brengen mensen en verhalen samen. Door simpelweg te luisteren naar ons publiek en jouw doelgroep. We weten wat hen drijft en interesseert. Wat belangrijk is en belangrijk gaat worden. Met diepgaande kennis van publiek en het medialandschap. Dat is waar we in geloven. Relaties met ons publiek, jouw doelgroep en elkaar. Al decennialang. Daar zijn we trots op. Informerend, duidend, inspirerend en verbindend, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Vragen over deze vacature?

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema