Wij zijn een creatief digitaal bureau dat merken door middel van contentstrategieën, platformen en formats helpt met het bereiken en vasthouden van hun publiek. Wat doet Wayne Parker Kent eigenlijk? We helpen merken met het oplossen van hedendaagse en vooral toekomstige marketingvraagstukken. We doen dit door het creëren van verhalen, campagnes en services waarmee ze een directe relatie met hun klant opbouwen. Als je daar per se een buzzword op wil klappen dan zou je het audience-first marketing kunnen noemen.

Klinkt wel lekker toch? Zeker, zeker. Waartoe leidt die aanpak dan? Als in; wat maken jullie en voor wie? Van contentprogramma’s tot positioneringsstrategieën. En van klantrelatie tools tot klantenservice platforms. Dat doen we voor merken als Samsung, Henkel, Mollie en nog een hele rits aan mooie klanten. Internationaal en nationaal. Als het wordt gevormd door content, dan ontwikkelen en maken wij het.

Wat ga je doen?

Je gaat ervoor zorgen dat Wayne Parker Kent zo goed mogelijk in de markt en op de kaart, wordt gezet. Dit betekent dat je namens Wayne Parker Kent de zakelijke markt voorziet van toffe en interessante content op onze social media kanalen. Verhalen die recht uit het hart van Wayne Parker Kent zelf komen.

Je beheert de website en de social media kanalen van Wayne Parker Kent. Je zorgt dat alle belangrijke nieuwtjes hier gedeeld worden en dat dit op zo’n manier gebeurt dat de likes binnenstromen. Je ontwikkelt eigenhandig nieuwe social media formats en produceert de content in tekst en beeld. Dit doe je vooral voor LinkedIn.

Ook ga je een planning voor onze nieuwsbrieven opzetten en bewaken. Je zorgt, door het verzamelen van de juiste informatie en het briefen van de copywriters, dat elke nieuwsbrief op tijd en zo goed mogelijk de digitale deur uit gaat. Elke nieuwsbrief komt natuurlijk bij precies de juiste personen terecht, omdat jij de B2B contactlijst nauwlettend up to date houdt.

Je werkt direct samen met het Leadership team en op dagelijkse basis met Creatie, Productie en Video. Echt hele leuke mensen, al zeggen we het zelf.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een stageplek in een jong en enthousiast team waar je veel van kunt leren
  • Onze hulp om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen in de richting waar jij graag heen wil
  • Wat middelmatige grappen tijdens de vrijdagmiddagborrel
  • Grappen die beter worden naarmate je meer van ons eigen bier, Superhelder, drinkt

Wat ga je doen?

Je gaat ervoor zorgen dat Wayne Parker Kent zo goed mogelijk in de markt en op de kaart, wordt gezet. Dit betekent dat je namens Wayne Parker Kent de zakelijke markt voorziet van toffe en interessante content op onze social media kanalen. Verhalen die recht uit het hart van Wayne Parker Kent zelf komen.

Je beheert de website en de social media kanalen van Wayne Parker Kent. Je zorgt dat alle belangrijke nieuwtjes hier gedeeld worden en dat dit op zo’n manier gebeurt dat de likes binnenstromen. Je ontwikkelt eigenhandig nieuwe social media formats en produceert de content in tekst en beeld. Dit doe je vooral voor LinkedIn.

Ook ga je een planning voor onze nieuwsbrieven opzetten en bewaken. Je zorgt, door het verzamelen van de juiste informatie en het briefen van de copywriters, dat elke nieuwsbrief op tijd en zo goed mogelijk de digitale deur uit gaat. Elke nieuwsbrief komt natuurlijk bij precies de juiste personen terecht, omdat jij de B2B contactlijst nauwlettend up to date houdt.

Je werkt direct samen met het Leadership team en op dagelijkse basis met Creatie, Productie en Video. Echt hele leuke mensen, al zeggen we het zelf.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een stageplek in een jong en enthousiast team waar je veel van kunt leren
  • Onze hulp om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen in de richting waar jij graag heen wil
  • Wat middelmatige grappen tijdens de vrijdagmiddagborrel
  • Grappen die beter worden naarmate je meer van ons eigen bier, Superhelder, drinkt

Wie is Wayne Parker Kent B.V.

Wij zijn Wayne Parker Kent. Een creatief content bureau uit Amsterdam. Met een voorliefde voor digital. Wat dat betekent? Dat we merken helpen met het vertellen van hun verhaal en het opbouwen van een publiek met content, platforms en campagnes. Van how-to video’s voor Samsung tot een podcast voor Fonds Gehandicaptensport. En van een internationaal content platform voor Henkel tot een merkcampagne voor Hertog Jan. Wij maken dingen waar mensen op zitten te wachten.

Vragen over deze vacature?

Jessica Loomans