Achmea is meer dan tweehonderd jaar geleden opgericht vanuit de overtuiging dat je samen sterker staat dan alleen. Vandaag de dag geloven wij nog steeds in de kracht van samen. Verzekeren betekent dat je samen de risico’s draagt die je alleen niet aan kunt. Wij zijn als Achmea groot geworden door te verbinden, door samen te werken en naar elkaar om te kijken. Vanuit onze coöperatieve identiteit werken we samen aan oplossingen waar iedereen beter van wordt. Goed voor onze klanten, de samenleving én de wereld om ons heen. Hoe we dat doen?
Achmea is het coöperatieve moederbedrijf van onder andere Centraal Beheer, Interpolis en Zilveren Kruis. Met 10,2 miljoen klanten zijn we de grootste verzekeringsmaatschappij van Nederland. Wij helpen mensen datgene te beschermen dat hen dierbaar is. Tegelijkertijd bouwen we als dienstverlener aan een samenleving waarin mensen langer gezond blijven, veilig en gelukkig wonen, slim en zorgeloos reizen, financieel fit zijn, lekker werken en frank en vrij ondernemen. Want iedereen verdient een gezond en veilig leven. Nu en in de toekomst.
De afdeling Merkmanagement is verantwoordelijk voor het waarmaken van de strategische doelstelling “focus op wat echt belangrijk is”. Je komt te werken in het subteam Interne merk- en klantbeleving Interpolis. Hier werken mensen vanuit verschillende disciplines: communicatieadviseur, specialist merkbeleving, customer experience manager en eventmanager.
Je kan dus van veel verschillende disciplines leren!