Stagiair interne merkbeleving klantbeleving bij Interpolis

Als stagiaire binnen het team interne merk- en klantbeleving van Interpolis werk je mee aan alle activiteiten om de merkbelofte, merkwaarden en klantformule bij medewerkers in de genen te krijgen. Binnen Achmea staat klantbelang centraal. 

Wat ga je doen?

De volgende activiteiten maken onderdeel uit van jouw takenpakket:

  • Jij helpt mee met het organiseren van podcasts en events;
  • Jij houdt je bezig met het maken van content, in tekst en beeld, voor intranet;
  • Jij organiseert introductiedagen voor nieuwe medewerkers;
  • Jij draagt zorg voor het verzamelen en delen van klantverhalen;
  • Daarnaast schrijf je communicatieplannen en voer je ze uit, bijvoorbeeld voor het promoten van de online community of het optimaliseren van het gebruik van de huisstijl.

Wat krijg je er voor terug?

Ook als stagiair-Hartloper zet jij je elke dag in voor een gezonde, veilige én duurzame toekomst. En daar belonen we je natuurlijk graag voor! Lees je mee?

  • Een uitdagende meewerkstage in een impactvolle omgeving;
  • Een passende stagevergoeding van €650 op basis van een 34-urige werkweek;
  • Een laptop tijdens je stageperiode én indien nodig een telefoon. Wel zo gemakkelijk;
  • Reiskostenvergoeding als je geen studenten OV hebt;
  • Gratis lidmaatschap Jong Achmea;
  • Bij Achmea is een 34-urige werkweek de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor je studieopdrachten, vrienden/familie, Netflix óf jouw favoriete sport!
  • De mogelijkheid om thuis te werken. Fijn als je dingen wilt uitwerken.

Wat ga je doen?

De volgende activiteiten maken onderdeel uit van jouw takenpakket:

  • Jij helpt mee met het organiseren van podcasts en events;
  • Jij houdt je bezig met het maken van content, in tekst en beeld, voor intranet;
  • Jij organiseert introductiedagen voor nieuwe medewerkers;
  • Jij draagt zorg voor het verzamelen en delen van klantverhalen;
  • Daarnaast schrijf je communicatieplannen en voer je ze uit, bijvoorbeeld voor het promoten van de online community of het optimaliseren van het gebruik van de huisstijl.

Wat krijg je er voor terug?

Ook als stagiair-Hartloper zet jij je elke dag in voor een gezonde, veilige én duurzame toekomst. En daar belonen we je natuurlijk graag voor! Lees je mee?

  • Een uitdagende meewerkstage in een impactvolle omgeving;
  • Een passende stagevergoeding van €650 op basis van een 34-urige werkweek;
  • Een laptop tijdens je stageperiode én indien nodig een telefoon. Wel zo gemakkelijk;
  • Reiskostenvergoeding als je geen studenten OV hebt;
  • Gratis lidmaatschap Jong Achmea;
  • Bij Achmea is een 34-urige werkweek de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor je studieopdrachten, vrienden/familie, Netflix óf jouw favoriete sport!
  • De mogelijkheid om thuis te werken. Fijn als je dingen wilt uitwerken.

Wie is Achmea

Achmea is meer dan tweehonderd jaar geleden opgericht vanuit de overtuiging dat je samen sterker staat dan alleen. Vandaag de dag geloven wij nog steeds in de kracht van samen. Verzekeren betekent dat je samen de risico’s draagt die je alleen niet aan kunt. Wij zijn als Achmea groot geworden door te verbinden, door samen te werken en naar elkaar om te kijken. Vanuit onze coöperatieve identiteit werken we samen aan oplossingen waar iedereen beter van wordt. Goed voor onze klanten, de samenleving én de wereld om ons heen. Hoe we dat doen?

Achmea is het coöperatieve moederbedrijf van onder andere Centraal Beheer, Interpolis en Zilveren Kruis. Met 10,2 miljoen klanten zijn we de grootste verzekerings­maatschappij van Nederland. Wij helpen mensen datgene te beschermen dat hen dierbaar is. Tegelijkertijd bouwen we als dienstverlener aan een samenleving waarin mensen langer gezond blijven, veilig en gelukkig wonen, slim en zorgeloos reizen, financieel fit zijn, lekker werken en frank en vrij ondernemen. Want iedereen verdient een gezond en veilig leven. Nu en in de toekomst.

De afdeling Merkmanagement is verantwoordelijk voor het waarmaken van de strategische doelstelling “focus op wat echt belangrijk is”. Je komt te werken in het subteam Interne merk- en klantbeleving Interpolis. Hier werken mensen vanuit verschillende disciplines: communicatieadviseur, specialist merkbeleving, customer experience manager en eventmanager.

Je kan dus van veel verschillende disciplines leren!

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages