Wij zijn een creatief digitaal bureau dat merken door middel van contentstrategieën, platformen en formats helpt met het bereiken en vasthouden van hun publiek. We helpen merken met het oplossen van hedendaagse en vooral toekomstige marketingvraagstukken. We doen dit door het creëren van verhalen, campagnes en services waarmee ze een directe relatie met hun klant opbouwen.

Als je daar per se een buzzword op wil klappen dan zou je het audience-first marketing kunnen noemen. Klinkt wel lekker toch? Dat doen we voor merken als Samsung, Henkel, Mollie en nog een hele rits aan mooie klanten. Internationaal en nationaal. Als het wordt gevormd door content, dan ontwikkelen en maken wij het.

Wat ga je doen?

Je gaat ervoor zorgen dat Wayne Parker Kent zo goed mogelijk in de markt en op de kaart, wordt gezet. Dit betekent dat je namens Wayne Parker Kent de zakelijke markt voorziet van allerlei interessante en bijzondere verhalen. Verhalen die recht uit het hart van Wayne Parker Kent zelf komen.

Je zorgt ervoor dat onze podcast, The Brief, productioneel op rolletjes loopt. Je assisteert met het voorbereiden van de interviews, het publiceren van de opnames en het evalueren van de resultaten van de afleveringen. Je denkt mee over nieuwe gasten en ontwikkelt zoveel mogelijke goede content vanuit de afleveringen.

Je speelt een grote rol bij de totstandkoming van ons Jongerenonderzoek. Je helpt bij het verzamelen van de respondenten en zorgt met het creatieve team voor een doorvertaling naar een whitepaper, een webinar en andere interessante contentvormen. Je verzamelt onze beste cases, de laatste data en productinformatie, die je vervolgens laat opmaken door onze creatieven. Je deelt deze cases en ander klant nieuws met vakmedia en werkt zo aan de naamsbekendheid van Wayne Parker Kent.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een stageplek in een jong en enthousiast team waar je veel van kunt leren
  • Onze hulp om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen in de richting waar jij graag heen wil
  • Wat middelmatige grappen tijdens de vrijdagmiddagborrel
  • Grappen die beter worden naarmate je meer van ons eigen bier, Superhelder, drinkt

Wat ga je doen?

Je gaat ervoor zorgen dat Wayne Parker Kent zo goed mogelijk in de markt en op de kaart, wordt gezet. Dit betekent dat je namens Wayne Parker Kent de zakelijke markt voorziet van allerlei interessante en bijzondere verhalen. Verhalen die recht uit het hart van Wayne Parker Kent zelf komen.

Je zorgt ervoor dat onze podcast, The Brief, productioneel op rolletjes loopt. Je assisteert met het voorbereiden van de interviews, het publiceren van de opnames en het evalueren van de resultaten van de afleveringen. Je denkt mee over nieuwe gasten en ontwikkelt zoveel mogelijke goede content vanuit de afleveringen.

Je speelt een grote rol bij de totstandkoming van ons Jongerenonderzoek. Je helpt bij het verzamelen van de respondenten en zorgt met het creatieve team voor een doorvertaling naar een whitepaper, een webinar en andere interessante contentvormen. Je verzamelt onze beste cases, de laatste data en productinformatie, die je vervolgens laat opmaken door onze creatieven. Je deelt deze cases en ander klant nieuws met vakmedia en werkt zo aan de naamsbekendheid van Wayne Parker Kent.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een stageplek in een jong en enthousiast team waar je veel van kunt leren
  • Onze hulp om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen in de richting waar jij graag heen wil
  • Wat middelmatige grappen tijdens de vrijdagmiddagborrel
  • Grappen die beter worden naarmate je meer van ons eigen bier, Superhelder, drinkt

Wie is Wayne Parker Kent B.V.

Wij zijn Wayne Parker Kent. Een creatief content bureau uit Amsterdam. Met een voorliefde voor digital. Wat dat betekent? Dat we merken helpen met het vertellen van hun verhaal en het opbouwen van een publiek met content, platforms en campagnes. Van how-to video’s voor Samsung tot een podcast voor Fonds Gehandicaptensport. En van een internationaal content platform voor Henkel tot een merkcampagne voor Hertog Jan. Wij maken dingen waar mensen op zitten te wachten.

Vragen over deze vacature?

Jessica Loomans