Stagiair content en copy bij Green Food Lab
Houd jij van schrijven en volg jij media en magazines op het gebied van voeding en duurzaamheid op de voet? Lijkt het je geweldig om mee te schrijven aan uitdagende projecten, zoals artikelen voor de pers en (online) magazines? Dan is Green Food Lab op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Wij zoeken een stagiair die ons kan ondersteunen bij het schrijven van content en copy met duurzame voeding als hoofdonderwerp, en bij het managen van social media kanalen.

Wat krijg je er voor terug?

  • Fulltime meewerkstage waarbij veel ruimte is voor eigen inbreng
  • Periode: 5-6 maanden, start in februari of september
  • Minimaal 32 uur, desgewenst twee thuiswerkdagen bij 40 uur
  • Stagevergoeding van € 450,- per maand (o.b.v. 40 uur per week)
  • Een hecht team met communicatieprofessionals en foodspecialisten
  • Dagelijkse teamlunch, goede koffie en iedere maand een Gin-Tonic borrel

Wat ga je doen?

Wij zoeken een stagiair die ons kan ondersteunen bij het schrijven van content en copy met duurzame voeding als hoofdonderwerp, en bij het managen van social media kanalen.

Wat krijg je er voor terug?

  • Fulltime meewerkstage waarbij veel ruimte is voor eigen inbreng
  • Periode: 5-6 maanden, start in februari of september
  • Minimaal 32 uur, desgewenst twee thuiswerkdagen bij 40 uur
  • Stagevergoeding van € 450,- per maand (o.b.v. 40 uur per week)
  • Een hecht team met communicatieprofessionals en foodspecialisten
  • Dagelijkse teamlunch, goede koffie en iedere maand een Gin-Tonic borrel

Wie is Green Food Lab

Green Food Lab is een Food Consultancy Communications Agency, bekend van o.a. het platform De Hippe Vegetariër en de Nationale Week Zonder Vlees campagne. Wij geloven dat als we mensen met de juiste woorden en beelden raken, via de juiste kanalen, en op het juiste moment, we de route naar meer plantaardig eten succesvol kunnen versnellen. Wij maken communicatie verrassend effectief, om onze missie te bereiken. Van content tot campagnes, van receptontwikkeling tot redactietour en van PR tot positionering. Deze expertise én passie maken ons een unieke partner in deze snelgroeiende wereld van plantaardige(re) voeding. Dankzij onze ondernemende instelling, ijzersterke netwerk, diverse (eigen) kanalen en onze frisse, creatieve, efficiënte en eigen-wijze wijze, zijn onze verhalen het sterkste geschreven, zien er het lekkerste uit en zijn het best zichtbaar. We noemen onszelf niet voor niets experts in telling andselling the story of green food. Goed voor zaken. Goed voor de wereld.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Ilse Rood

Ilse Rood