Stage Operations Communication Digitalisation

Als Stagiair Operations Communication draai je volledig mee bij de Helpdesk, Intake afdeling van Jacobs Douwe Egberts Professional. Achter de perfecte koffiebeleving staat onder andere dit ijzersterke team.

Dit team is een zeer belangrijke schakel tussen klant en “uitvoer” organisatie en heeft hiermee een grote impact om tijdige en kwalitatieve opvolg te geven. Het doel is onze klanten ongestoord te kunnen laten genieten van een perfecte, overheerlijke koffiebeleving.

In de rol van stagiair Operations Communication ben jij verantwoordelijk voor het in kaart brengen van al onze communicatie klanten raakpunten, de momenten van verbinding. Daarnaast het duiden van de hiervoor gehanteerde methodieken en variantie, 1st time right in aanpak.

JDEP werkt met professionele systeem applicaties welke de mogelijkheid geven om niet alleen in snelheid voor de klant maar ook kwalitatief verder te professionaliseren.

Wat ga je doen?

· Het in kaart brengen van klanten raakpunten, de momenten van verbinding

· Het duiden van gehanteerde methodieken, duiden van variantie in aanpak

· Het analyseren, beoordelen van klantvragen welke voorkomen hadden kunnen worden

· Het identificeren van direct te realiseren opportuniteiten o.a. op basis van beschikbare systeem functionaliteit

· Het realiseren van deze opportuniteit

· Opstellen van wekelijkse & maandelijkse voortgangsrapportages

Wat krijg je er voor terug?

Als je bij ons stage loopt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding en een verantwoordelijke rol in het team.

Wat ga je doen?

· Het in kaart brengen van klanten raakpunten, de momenten van verbinding

· Het duiden van gehanteerde methodieken, duiden van variantie in aanpak

· Het analyseren, beoordelen van klantvragen welke voorkomen hadden kunnen worden

· Het identificeren van direct te realiseren opportuniteiten o.a. op basis van beschikbare systeem functionaliteit

· Het realiseren van deze opportuniteit

· Opstellen van wekelijkse & maandelijkse voortgangsrapportages

Wat krijg je er voor terug?

Als je bij ons stage loopt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding en een verantwoordelijke rol in het team.

Wie is Jacobs Douwe Egberts

Als Stagiair Operations Communicatie Digitalisatie werk je in het enthousiaste Helpdesk team binnen de professional Business Unit. Het team is deel extern gefaciliteerd, aangestuurd door een integrator en deels Intern gefaciliteerd. Je stagebegeleider is de Integrator van de Helpdesk.

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional levert koffie- en theeconcepten aan kantoren, overheidsinstellingen, horeca en hospitality, kortom alle instellingen buiten het supermarktkanaal. Vanuit onze ondernemerschap, kennis en rijke traditie zijn wij een strategische partner voor onze klanten en denken wij op creatieve en innovatieve wijze met hen mee over unieke koffie- en theeconcepten. Op deze manier leveren we bij verschillende klanten een bijdrage aan hun doelstellingen op gebied van duurzaam ondernemen en medewerkerstevredenheid

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages