FD Mediagroep Effect is het creatieve contentburo van de FD Mediagroep (FD en BNR). Een klein, hecht team van 10 business managers, strategen, projectmanagers en creatieven. Wij ontwikkelen content-campagnes voor onze adverteerders. Altijd voor de zakelijke markt. Dat kan gaan van podcasts tot whitepapers. En van radioformats tot webinars. Als social media stagiair zorg jij er voor dat onze campagnes via de verschillende social-kanalen (vooral LinkedIn) worden aangejaagd. Van plan tot uitvoering, van tekst tot video.

Wat ga je doen?

Als social media- stagiair van FD Mediagroep Effect krijg je veel verantwoordelijkheid en vrijheid. Wij hebben iemand nodig die onze social media strategie, en het daaruit voortgevloeide implementatieplan, vorm geeft. Dit plan is aan de ene kant bedoeld om de campagnes van onze adverteerders te promoten en aan de andere kant om ook onszelf als afdeling beter op de kaart te zetten. Omdat we werken binnen de zakelijke markt, werk je met name voor LinkedIn.

Je zorgt voor:

  • de praktische invulling van onze social media strategie;
  • het opbouwen van een community rondom FD Mediagroep Effect;
  • het inplannen (of zelf schrijven / aanpassen) van content;
  • het aansturen van mensen uit ons team (of binnen de rest van de organisatie) die je hierbij nodig hebt.

Daarnaast zien we dat, zeker door corona, webinars (en video-events) heel goed werken ter promotie van FD mediagroep Effect en hebben we iemand nodig die dit in een concreet plan opzet en uitvoert. Je gaat aan de slag met onze webinar-tool, maakt een productieplan opzet en hebt ook een actieve productierol tijdens de webinars. Uiteraard promoten we de webinars dan weer via LinkedIn. Jouw creatieve ideeën zijn meer dan nodig en eigen initiatief is een vereiste.

Wat krijg je er voor terug?

Je gaat in een korte tijd veel leren en een snelle leercurve doormaken. Wij zijn direct, verwachten veel van je (want je werkt écht mee in ons team) en van wat je binnen dit project oplevert. Wat kun je bij ons verwachten:

  • Een informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven;
  • Snelle en ‘hands-on’ manier van werken;
  • Thuiswerkmogelijkheden;
  • Een passende stagevergoeding van €375,-;

Wat ga je doen?

Als social media- stagiair van FD Mediagroep Effect krijg je veel verantwoordelijkheid en vrijheid. Wij hebben iemand nodig die onze social media strategie, en het daaruit voortgevloeide implementatieplan, vorm geeft. Dit plan is aan de ene kant bedoeld om de campagnes van onze adverteerders te promoten en aan de andere kant om ook onszelf als afdeling beter op de kaart te zetten. Omdat we werken binnen de zakelijke markt, werk je met name voor LinkedIn.

Je zorgt voor:

  • de praktische invulling van onze social media strategie;
  • het opbouwen van een community rondom FD Mediagroep Effect;
  • het inplannen (of zelf schrijven / aanpassen) van content;
  • het aansturen van mensen uit ons team (of binnen de rest van de organisatie) die je hierbij nodig hebt.

Daarnaast zien we dat, zeker door corona, webinars (en video-events) heel goed werken ter promotie van FD mediagroep Effect en hebben we iemand nodig die dit in een concreet plan opzet en uitvoert. Je gaat aan de slag met onze webinar-tool, maakt een productieplan opzet en hebt ook een actieve productierol tijdens de webinars. Uiteraard promoten we de webinars dan weer via LinkedIn. Jouw creatieve ideeën zijn meer dan nodig en eigen initiatief is een vereiste.

Wat krijg je er voor terug?

Je gaat in een korte tijd veel leren en een snelle leercurve doormaken. Wij zijn direct, verwachten veel van je (want je werkt écht mee in ons team) en van wat je binnen dit project oplevert. Wat kun je bij ons verwachten:

  • Een informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven;
  • Snelle en ‘hands-on’ manier van werken;
  • Thuiswerkmogelijkheden;
  • Een passende stagevergoeding van €375,-;

Wie is FD Mediagroep

FD Mediagroep is het moederbedrijf van Het Financieele Dagblad, BNR Nieuwsradio, FD Business en Company.info: onmisbare bronnen voor zakelijke beslissers. Het zijn verschillende bedrijven met elk hun eigen cultuur, maar allemaal actief in het verzamelen, onderzoeken, ordenen en presenteren van actueel financieel-economisch nieuws en informatie. Daarbij werken ze nauw samen. Zo wordt informatie uitgewisseld tussen het Financieele Dagblad, de redacties van FD Business en BNR, en komen redacteuren regelmatig hun licht opsteken bij de data-specialisten van Company.info.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema