Kijk jij het liefst de hele dag tv-programma’s, films en series en wil je meebouwen aan de groei en merkbeleving van Videoland? Be part of our team en maak het verschil!

De unit Videoland bestaat uit ongeveer 50 professionals, waar de teams Marketing, Product, Content, Consumer Intelligence en Customer Care elke dag het beste willen realiseren voor onze klanten. Een relatief nieuwe kant van onze organisatie met volop groei en ontwikkeling.

Op de afdelingen hebben we een informele en prettige no-nonsense sfeer. Je moet wel tegen een stootje kunnen, maar met de nodige dosis humor maken we iedere dag weer mooi en uitdagend! Nieuwsgierigheid zit in ons bloed. We willen weten wat onze klant wil en zoeken de klant regelmatig op om een platform neer te zetten waar onze klant blij van wordt.

We zijn open en uitgesproken naar elkaar en durven te knokken voor wat we willen bereiken.

Wat ga je doen?

Als online marketing stagiair word je onderdeel van het Videoland marketing team. Je taken binnen ons team zijn heel divers, denk bijvoorbeeld aan:

  • Ondersteunen bij het schrijven van online marketing strategieën voor Videoland titels als Mocro Maffia, Temptation Island en De Bachelor. Maar af en toe maak je ook een uitstapje naar RTL titels zoals Lego Masters en GTST
  • Het opzetten van campagnes binnen o.a. Instagram, Google Ads, Snapchat en TikTok
  • Optimaliseren en evalueren van de online campagnes die je zelf hebt opgezet
  • Het meedenken aan optimalisaties en kansen voor Videoland
  • Ondersteunen bij het opzetten van significante A/B-testen

Wat krijg je er voor terug?

  • Een fijne werkplek waarbij je alles leert op het gebied van online marketing.
  • Je mag zelfstandig aan de slag en er is volop ruimte voor nieuwe ideeën.
  • Leuke collega’s en een goede werksfeer;
  • Een stagevergoeding van €350 bruto bij een fulltime stage

Wat ga je doen?

Als online marketing stagiair word je onderdeel van het Videoland marketing team. Je taken binnen ons team zijn heel divers, denk bijvoorbeeld aan:

  • Ondersteunen bij het schrijven van online marketing strategieën voor Videoland titels als Mocro Maffia, Temptation Island en De Bachelor. Maar af en toe maak je ook een uitstapje naar RTL titels zoals Lego Masters en GTST
  • Het opzetten van campagnes binnen o.a. Instagram, Google Ads, Snapchat en TikTok
  • Optimaliseren en evalueren van de online campagnes die je zelf hebt opgezet
  • Het meedenken aan optimalisaties en kansen voor Videoland
  • Ondersteunen bij het opzetten van significante A/B-testen

Wat krijg je er voor terug?

  • Een fijne werkplek waarbij je alles leert op het gebied van online marketing.
  • Je mag zelfstandig aan de slag en er is volop ruimte voor nieuwe ideeën.
  • Leuke collega’s en een goede werksfeer;
  • Een stagevergoeding van €350 bruto bij een fulltime stage

Wie is RTL

Waarvan ken jij RTL? Van onze tv-zenders of via een van onze digitale platformen? Je checkt het laatste nieuws via RTL Nieuws en weet of het gaat regenen of voorlopig droog blijft via Buienradar, samen The Voice kijken of relaxen met een serie op Videoland. Mensen weten onze tv-zenders feilloos te vinden op hun afstandsbediening en met Videoland, RTL XL, Buienradar, vloggers en bloggers op YouTube zijn we uitgegroeid tot de grootste lokale online speler. Door al deze activiteiten ben je verbonden met ons, RTL Nederland. Bij RTL werken we elke dag keihard om het beste entertainment te maken en HET gesprek van de dag te zijn. Of je nou thuis bent, onderweg naar je werk of in de kroeg met vrienden, ons doel is om je te voorzien van relevante verhalen die er toe doen en jouw nieuwsgierigheid prikkelen en voeden. En dat doen we het liefst met jong, aanstormend talent.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema