Wil jij het merk National Geographic helpen een groeiende online aanwezigheid op te bouwen?

Als content stagiair beheer jij samen met het online team de content voor de Nederlandse website en social media kanalen. Geen werkdag is daarbij hetzelfde: de ene dag zal je de nieuwsbrief opstellen, de andere dag de communities monitoren, dagelijkse nieuwsartikelen op de website zetten, video’s vertalen, creatieve Facebookposts opstellen of een mooi verhaal uit het magazine bewerken.

Een ding staat vast: je zult veel bezig zijn met content én we vinden het leuk als je meedenkt. Over onze Instagram strategie bijvoorbeeld, of de lancering van een nieuw televisieprogramma.

Wat ga je doen?

• Opstellen van posts voor social media en monitoren van de reacties• Nakijken en bewerken van artikelen voor online en inplannen in het CMS • Artikelen uit het magazine verwerken voor online publicatie • Vertalen en/of redigeren van kleine teksten van video’s, artikelen en fotogalerijen • Meehelpen met het promoten van televisieprogramma’s online • Gedeeltelijk opstellen en opmaken van de nieuwsbrief

Wat krijg je er voor terug?

Stage lopen bij National Geographic online betekent veel persoonlijke feedback en begeleiding binnen een klein en enthousiast team. Je wordt aangestuurd door de Content Coördinator en Manager.

Wij kunnen jou alles leren over tekstredactie, social strategie, contentplanning, campagnevoeren, contentmanagementsystemen, analytics, vertalen… en zullen je alle ruimte geven om onderdeel te worden van het team en die kant op te gaan die voor joú interessant is.

Wat ga je doen?

• Opstellen van posts voor social media en monitoren van de reacties• Nakijken en bewerken van artikelen voor online en inplannen in het CMS • Artikelen uit het magazine verwerken voor online publicatie • Vertalen en/of redigeren van kleine teksten van video’s, artikelen en fotogalerijen • Meehelpen met het promoten van televisieprogramma’s online • Gedeeltelijk opstellen en opmaken van de nieuwsbrief

Wat krijg je er voor terug?

Stage lopen bij National Geographic online betekent veel persoonlijke feedback en begeleiding binnen een klein en enthousiast team. Je wordt aangestuurd door de Content Coördinator en Manager.

Wij kunnen jou alles leren over tekstredactie, social strategie, contentplanning, campagnevoeren, contentmanagementsystemen, analytics, vertalen… en zullen je alle ruimte geven om onderdeel te worden van het team en die kant op te gaan die voor joú interessant is.

Wie is The Walt Disney Company Benelux

The Walt Disney Company is, samen met haar dochterondernemingen en affiliates, een leidende en diverse internationale familie-entertainment- en mediaonderneming die o.a: Disney-parken, ervaringen en producten omvat. Hiernaast houdt het bedrijf zich bezig met de distributie van Disney media en entertainment, verdeeld over de drie contentgroepen: Studios, General Entertainment en Sport, die zijn gericht op het ontwikkelen en produceren van content voor DTC, theatrale en lineaire platforms. Disney is een Dow 30-bedrijf en had in het fiscale jaar 2020 een jaaromzet van 65,4 miljard dollar.

The Walt Disney Company is al meer dan 80 jaar actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en heeft duizenden mensen in dienst in deze regio. Naast Disneyland Parijs en haar andere iconische merken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, 20th Century Studios en ESPN, vermaakt, informeert en inspireert The Walt Disney Company EMEA miljoenen consumenten in meer dan 130 landen met de kracht van ongeëvenaarde storytelling. Daarnaast is Disney+, de direct-to-consumer streamingdienst van het bedrijf, momenteel beschikbaar in 17 markten in heel Europa.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema