Marktonderzoek

Ben jij een nieuwsgierige en ondernemende student(e) met interesse in de wereld van Private Banking? Wil jij werken aan projecten met impact die ertoe doen? Begin dan als stagiair(e) bij ABN AMRO MeesPierson en ondersteun de marketingafdeling bij alles wat ze doen. Daar help je niet alleen vermogende klanten mee vooruit, maar steek je zelf ook nog enorm veel van op.

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s start je de dag vaak met een dagelijkse ochtend meeting via Teams. Een gedeelte van deze stage zal namelijk vanuit je eigen huis plaatsvinden. Een onderdeel van de afdeling marktonderzoek is het jaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek (NPS). 1x per jaar verzamelen de afdeling feedback van de vermogende klanten over hun ervaring met ABN AMRO MeesPierson en hun contactpersonen bij de bank. Daarnaast is er ook een klantenpanel van ruim 1700 vermogende klanten. Dit panel is ingezet voor andere relevante onderzoeken zoals bijvoorbeeld een merkonderzoek, propositie onderzoek of onderzoek naar onze marketing uitingen, zoals een radiocommercial. Verder:

  • Maak je een digitale koffie afspraak met een collega van een andere afdeling, zodat je de bank beter leert kennen;
  • Ondersteun jij de afdeling bij het opstellen van relevante klantenonderzoeken en het analyseren van deze data;
  • Ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van het contact met externe leveranciers;
  • Ondersteun jij de afdeling bij de dagelijkse operatie en ben je verantwoordelijk voor je eigen en gezamenlijke projecten.

Wat krijg je er voor terug?

Wij bieden jou een mooie stage, zowel op kantoor als digitaal. We hebben een digitaal Onboardingsprogramma ontwikkeld zodat nieuwe stagiair(e)s zich snel onderdeel van het team voelen. Er is volop ruimte om te leren en te groeien, in beide omgevingen kun jij een schat aan ervaring opdoen. Uiteraard onder uitstekende begeleiding van je stagebegeleider en naaste collega’s.

Bij je stage draait het niet alleen om het opdoen van inhoudelijke kennis en praktijkervaring, maar je werkt ook actief aan je professionele ontwikkeling en het vergroten van je netwerk. CASt, de Club ABN AMRO Stagiairs, organiseert zowel inhoudelijke als sociale (online) evenementen. Daarnaast worden er maandelijks Go & See’s georganiseerd om kennis te maken met verschillende afdelingen binnen ABN AMRO, zo leer je de bank nog beter kennen. Ook krijg je de mogelijkheid om via de ABN AMRO Academy je hard skills verder te ontwikkelen door middel van uitdagende e-learnings. Tot slot ontvang je van ons een mooie stagevergoeding.

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s start je de dag vaak met een dagelijkse ochtend meeting via Teams. Een gedeelte van deze stage zal namelijk vanuit je eigen huis plaatsvinden. Een onderdeel van de afdeling marktonderzoek is het jaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek (NPS). 1x per jaar verzamelen de afdeling feedback van de vermogende klanten over hun ervaring met ABN AMRO MeesPierson en hun contactpersonen bij de bank. Daarnaast is er ook een klantenpanel van ruim 1700 vermogende klanten. Dit panel is ingezet voor andere relevante onderzoeken zoals bijvoorbeeld een merkonderzoek, propositie onderzoek of onderzoek naar onze marketing uitingen, zoals een radiocommercial. Verder:

  • Maak je een digitale koffie afspraak met een collega van een andere afdeling, zodat je de bank beter leert kennen;
  • Ondersteun jij de afdeling bij het opstellen van relevante klantenonderzoeken en het analyseren van deze data;
  • Ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van het contact met externe leveranciers;
  • Ondersteun jij de afdeling bij de dagelijkse operatie en ben je verantwoordelijk voor je eigen en gezamenlijke projecten.

Wat krijg je er voor terug?

Wij bieden jou een mooie stage, zowel op kantoor als digitaal. We hebben een digitaal Onboardingsprogramma ontwikkeld zodat nieuwe stagiair(e)s zich snel onderdeel van het team voelen. Er is volop ruimte om te leren en te groeien, in beide omgevingen kun jij een schat aan ervaring opdoen. Uiteraard onder uitstekende begeleiding van je stagebegeleider en naaste collega’s.

Bij je stage draait het niet alleen om het opdoen van inhoudelijke kennis en praktijkervaring, maar je werkt ook actief aan je professionele ontwikkeling en het vergroten van je netwerk. CASt, de Club ABN AMRO Stagiairs, organiseert zowel inhoudelijke als sociale (online) evenementen. Daarnaast worden er maandelijks Go & See’s georganiseerd om kennis te maken met verschillende afdelingen binnen ABN AMRO, zo leer je de bank nog beter kennen. Ook krijg je de mogelijkheid om via de ABN AMRO Academy je hard skills verder te ontwikkelen door middel van uitdagende e-learnings. Tot slot ontvang je van ons een mooie stagevergoeding.

Wie is ABNAMRO

Werken bij ABN AMRO betekent werken aan projecten die ertoe doen. Werk dat impact heeft op miljoenen klanten. En daarvoor hebben we mensen nodig die een verschil kunnen maken. Mensen zoals jij. Want er is nog een wereld te winnen. Het succes van onze organisatie staat of valt met de kwaliteit van onze mensen en de ideeën die zij hebben. Echt verrassende inzichten en innovatieve oplossingen voor onze klanten ontstaan door een samenspel van culturen, kennis en ervaring. Daarom is diversiteit voor onze organisatie ontzettend belangrijk. Om ervoor te zorgen dat alle collega’s binnen ABN AMRO hun kwaliteiten kunnen ontplooien, stimuleren we een inclusieve cultuur waarin iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Ilse Rood

Ilse Rood