Kom jij het Marketing team versterken bij één van de snelst groeiende maatschappelijke startups van Nederland?

We zoeken een creatieve duizendpoot die zin heeft om te knallen, snel te leren en veel verantwoordelijkheid te krijgen. De Nieuwe Gevers is een nieuw type donatie platform: bij ons doneren mensen geen geld, maar hun kennis en kunde aan goede doelen.

Wat ga je doen?

Goed doen werkt aanstekelijk. Daarom zetten we in op toffe socials, leuke content, creatieve campagnes en community-building. Hier ga jij bij helpen. Samen met jou gaan we, via onze eigen kanalen, mensen aansporen hun skills te doneren aan goede doelen. Hoe dit er concreet uitziet:



  • Je wordt onderdeel van ons marketing-communicatie team. Het is een stage met veel verantwoordelijkheid. In andere woorden: je bent een teamlid, geen stagiaire. Je mening wordt serieus geworden, net als die van anderen.

  • Stiekem ben je nog wel een stagiair want de dingen die je bij ons wilt leren staan centraal. In andere woorden: je mag nieuwe dingen uitproberen. Fouten maken. En vooral: ervan leren.

  • Je gaat op zoek naar vette verhalen van in en uit de community. Deze vertaal je samen met de marketing manager naar toffe social media posts, blogs, nieuwsbrieven, etc.

  • Je gaat meehelpen met creëren van de content. Van design tot de uiteindelijke copywriting.

  • Als je het leuk vindt: ook een stukje concepting. We bedenken geregeld grotere campagnes om de aandacht te pakken. Jij gaat helpen van brainstorm tot designs.

  • Je gaat helpen met het opzetten van de community (online en offline events). Denk aan inspiratie avonden, meet-ups, webinars, etc.

  • Kortom, veel te doen. Veel verantwoordelijkheid en veel leren.

Wat krijg je er voor terug?


  • Leuke stagevergoeding: €300 – €500 per maand (obv ervaring)

  • Een plek om met skills impact te maken binnen de goede doelen wereld.

  • Een proeftuin om je eigen skillset verder te ontwikkelen.

  • Veel vakmensen die weten wat ze doen (lees: veel leren).

  • Een plek waar jij ons ook wat mag leren. Jouw mening doet er dus toe

  • Vrijmibo’s die uit de hand lopen. Tip: kom niet met de auto.

  • Veel vrijheid en veel verantwoordelijkheid. Pak ze beide. Doen wij ook.

  • Een jong en gezellig team vol creatievelingen.

  • Een bedrijf dat gerund wordt door een groep vrienden. In andere woorden: een stage die anders gaat zijn dan die van je studiegenoten (als we onze oude stagiaires moeten geloven dan).

Wat ga je doen?

Goed doen werkt aanstekelijk. Daarom zetten we in op toffe socials, leuke content, creatieve campagnes en community-building. Hier ga jij bij helpen. Samen met jou gaan we, via onze eigen kanalen, mensen aansporen hun skills te doneren aan goede doelen. Hoe dit er concreet uitziet:



  • Je wordt onderdeel van ons marketing-communicatie team. Het is een stage met veel verantwoordelijkheid. In andere woorden: je bent een teamlid, geen stagiaire. Je mening wordt serieus geworden, net als die van anderen.

  • Stiekem ben je nog wel een stagiair want de dingen die je bij ons wilt leren staan centraal. In andere woorden: je mag nieuwe dingen uitproberen. Fouten maken. En vooral: ervan leren.

  • Je gaat op zoek naar vette verhalen van in en uit de community. Deze vertaal je samen met de marketing manager naar toffe social media posts, blogs, nieuwsbrieven, etc.

  • Je gaat meehelpen met creëren van de content. Van design tot de uiteindelijke copywriting.

  • Als je het leuk vindt: ook een stukje concepting. We bedenken geregeld grotere campagnes om de aandacht te pakken. Jij gaat helpen van brainstorm tot designs.

  • Je gaat helpen met het opzetten van de community (online en offline events). Denk aan inspiratie avonden, meet-ups, webinars, etc.

  • Kortom, veel te doen. Veel verantwoordelijkheid en veel leren.

Wat krijg je er voor terug?


  • Leuke stagevergoeding: €300 – €500 per maand (obv ervaring)

  • Een plek om met skills impact te maken binnen de goede doelen wereld.

  • Een proeftuin om je eigen skillset verder te ontwikkelen.

  • Veel vakmensen die weten wat ze doen (lees: veel leren).

  • Een plek waar jij ons ook wat mag leren. Jouw mening doet er dus toe

  • Vrijmibo’s die uit de hand lopen. Tip: kom niet met de auto.

  • Veel vrijheid en veel verantwoordelijkheid. Pak ze beide. Doen wij ook.

  • Een jong en gezellig team vol creatievelingen.

  • Een bedrijf dat gerund wordt door een groep vrienden. In andere woorden: een stage die anders gaat zijn dan die van je studiegenoten (als we onze oude stagiaires moeten geloven dan).

Wie is De Nieuwe Gevers

Wie zijn wij? Goede vraag. We zijn De Nieuwe Gevers. Wij helpen goede doelen meer impact te maken. We versnellen hun missie en versterken hun team. Via ons platform kunnen talentvolle vakmensen hun skills doneren aan toffe goede doelen & initiatieven. Dit doen we ondertussen met bijna 3000 experts binnen o.a. online marketing, communicatie, professionalisering, strategie, social media, data & analyse, HR, content creatie en design. Wij zijn een sociale tech startup, een marktplaats voor goed doen, waar vraagstukken worden gematcht aan de juiste professionals. Een klein team met grote plannen, die dag-in-dag-uit proberen deze wereld net wat mooier te maken dan gisteren.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema