Bij Centraal Beheer Bedrijven werken we in het team MKB Behoud en Cross-sell aan blije klanten. Dat doen we onder meer door ze de hele klantreis een fijn gevoel te geven: het Groene Gevoel. Afgelopen jaar hebben we een Groen Welkom ontwikkeld voor nieuwe klanten. We vinden het niet alleen belangrijk dat klanten klant worden, we willen ook graag dat ze klant blijven. En gaan ze toch weg? Dan willen we dat ze weten dat onze deur altijd openstaat. We zeggen geen vaarwel, maar tot ziens. En jij gaat ons daarbij helpen. 

Het Groene Welkom staat al redelijk in de steigers. De rest van de Groene Klantreis nog niet. Zoals bijvoorbeeld het Groene Tot Ziens. Hoe kunnen we dit doen? Met onze Centraal Beheer tone of voice. En misschien zelfs wel met die bekende Centraal Beheer knipoog. Maar wel geschikt voor de doelgroep ondernemers (MKB en ZZP). Of zijn er nog andere moments of truth te ontdekken in de klantreis waar we het verschil kunnen maken.


Wat ga je doen?

Jouw reis start met het uitzoeken hoe we dit nu doen. We hebben veel verschillende verzekeringen. En iedere verzekering heeft zijn eigen werkwijze. Vaak krijgt een vertrekkende klant helemaal niets. Alleen een bevestiging dat de verzekering is gestopt. Dat kan beter! En dat is dan ook het vervolg van jouw reis: hoe kunnen we dit doen? Waar zit onze klant op te wachten? Hoe verrassen we hem? Ook als hij weggaat.

Een leuke meewerkstage dus! Waarin je te maken krijgt met heel veel facetten van klantbediening: van communicatie, content creatie en marketing tot customer journeys, customer experience en digitale klantbediening.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een uitdagende meewerkstage in een impactvolle omgeving;
  • Een passende stagevergoeding van €650 op basis van een 34-urige werkweek;
  • Een laptop tijdens je stageperiode én indien nodig een telefoon. Wel zo gemakkelijk;
  • Reiskostenvergoeding als je geen studenten OV hebt;
  • Gratis lidmaatschap Jong Achmea;
  • Bij Achmea is een 34-urige werkweek de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor je studieopdrachten, vrienden/familie, Netflix óf jouw favoriete sport!

Wat ga je doen?

Jouw reis start met het uitzoeken hoe we dit nu doen. We hebben veel verschillende verzekeringen. En iedere verzekering heeft zijn eigen werkwijze. Vaak krijgt een vertrekkende klant helemaal niets. Alleen een bevestiging dat de verzekering is gestopt. Dat kan beter! En dat is dan ook het vervolg van jouw reis: hoe kunnen we dit doen? Waar zit onze klant op te wachten? Hoe verrassen we hem? Ook als hij weggaat.

Een leuke meewerkstage dus! Waarin je te maken krijgt met heel veel facetten van klantbediening: van communicatie, content creatie en marketing tot customer journeys, customer experience en digitale klantbediening.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een uitdagende meewerkstage in een impactvolle omgeving;
  • Een passende stagevergoeding van €650 op basis van een 34-urige werkweek;
  • Een laptop tijdens je stageperiode én indien nodig een telefoon. Wel zo gemakkelijk;
  • Reiskostenvergoeding als je geen studenten OV hebt;
  • Gratis lidmaatschap Jong Achmea;
  • Bij Achmea is een 34-urige werkweek de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor je studieopdrachten, vrienden/familie, Netflix óf jouw favoriete sport!

Wie is Achmea

Achmea is meer dan tweehonderd jaar geleden opgericht vanuit de overtuiging dat je samen sterker staat dan alleen. Vandaag de dag geloven wij nog steeds in de kracht van samen. Verzekeren betekent dat je samen de risico’s draagt die je alleen niet aan kunt. Wij zijn als Achmea groot geworden door te verbinden, door samen te werken en naar elkaar om te kijken. Vanuit onze coöperatieve identiteit werken we samen aan oplossingen waar iedereen beter van wordt. Goed voor onze klanten, de samenleving én de wereld om ons heen. Hoe we dat doen? Achmea is het coöperatieve moederbedrijf van onder andere Centraal Beheer, Interpolis en Zilveren Kruis. Met 10,2 miljoen klanten zijn we de grootste verzekerings­maatschappij van Nederland. Wij helpen mensen datgene te beschermen dat hen dierbaar is. Tegelijkertijd bouwen we als dienstverlener aan een samenleving waarin mensen langer gezond blijven, veilig en gelukkig wonen, slim en zorgeloos reizen, financieel fit zijn, lekker werken en frank en vrij ondernemen. Want iedereen verdient een gezond en veilig leven. Nu en in de toekomst.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema