Stagiair digital innovation payday bij ABN AMRO

Ben jij een HBO of WO-student op zoek naar een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen tot de Business Management-, Innovation Management-, Marketing- of Strategic Design-expert die je wilt worden? Wil je werkervaring opdoen in een corporate omgeving? ABN AMRO biedt jou de mogelijkheid om samen te werken met de beste professionals in de branche. Waar wacht je op? Solliciteer nu!

Wat ga je doen?

Als Digital Innovation stagiair bij ABN AMRO Payday ondersteun je een van de nieuwste ondernemingen van ABN AMRO tijdens hun innovatietraject, met bijzonder nadruk op de opschaalstrategie van dit initiatief. Dit omvat onder meer kwalitatief en kwantitatief onderzoek naar Value Added Services, experimenteren voor validatie, maar ook trend- en marktanalyse, stakeholdermanagement en het faciliteren van bijeenkomsten. Binnen deze 3 tot 6 maanden maak je deel uit van een continu verkenningsproces waarin het team de waarde propositie analyseert, iteraties ontwerpt en exploiteert om de startup te helpen opschalen. Omdat je aan een van de nieuwste zakelijke proposities van de bank werkt, kun je zeker het verschil maken.

Payday is een propositie van ABN AMRO dat zich sinds 2020 in zet voor zelfstandige ondernemers en uitzendkrachten. Met behulp van Payday Wallet applicatie kunnen deze "gig-werkers" zelf kiezen wanneer zij uitbetaald krijgen. Zij hoeven niet meer te wachten op betaling van hun opdrachtgevers en krijgen daarmee de regie over hun inkomen.

Wat leer je

  • Je zult bedrijfs- en marktonderzoek uitvoeren om trends en patronen in het veld van de onderneming te vinden.
  • Je zult bekwaam worden met de bankierswereld terwijl je expert wordt op het gebied van de “gig-economie”.
  • Je zult communiceren met interne en externe belanghebbenden en deze relaties beheren op een duidelijke en beknopte manier.
  • Je zult deel uitmaken van sprints met continue verbeteringen op basis van de Lean Startup methodiek (Build - Measure - Learn).
  • Je zult kennis maken met onze innovatiemethodologie, waarmee we nieuwe start-up-ideeën lanceren binnen een corporate start-up-omgeving.
  • Je zult online en offline experimenten opzetten en inzetten gericht op het maximaliseren van validatie uit klantonderzoek.
  • Je zult vertrouwd raken met digitale bedrijfsmodelinnovatie in de financiële sector.
  • Je zult volledig worden ingezet als een van de teamleden van Payday zodat je echte waarde kunt creëren voor deze onderneming.

Wat ga je doen

  • B2C activiteiten. Je leert de eindgebruikers kennen door je te begeven tussen de doelgroep via on- en offline kanalen (Social Media, online communities, on-site klussen) en het huidige klantenbestand.
  • Het opstellen, analyseren en samenvatten van overzichtelijke Excel & PowerPoint-formats.
  • Het opzetten en faciliteren van (online) meetings met klanten en het identificeren van hun pijnpunten in het huidige productaanbod. Daarmee creëer je b.v. Customer Journeys/ Service Blueprints om (visueel) vast te stellen waar en wat te veranderen.
  • Kwalitatief onderzoek uitvoeren en analyseren met als doel het genereren van duidelijke zakelijke kansen.
  • Marketing- en communicatie-inspanningen om best-practices te delen; zowel intern binnen de bank als extern op sociale media.
  • Verantwoordelijkheid over de support van eindgebruikers en deze inzichten vertalen naar verbeterpunten voor de waarde propositie.

Wat krijg je er voor terug?

  • Persoonlijke mentor
  • Persoonlijke laptop
  • Reiskostenvergoeding
  • Compensatie van €450 BSc en €600 MSc
  • Toegang tot alle ABN-AMRO Networking events
  • (Hybride) Werken in een informele omgeving tussen topprofessionals.
  • Niet te vergeten een geweldig team dat dol is op donderdagmiddagborrels.

Wat ga je doen?

Als Digital Innovation stagiair bij ABN AMRO Payday ondersteun je een van de nieuwste ondernemingen van ABN AMRO tijdens hun innovatietraject, met bijzonder nadruk op de opschaalstrategie van dit initiatief. Dit omvat onder meer kwalitatief en kwantitatief onderzoek naar Value Added Services, experimenteren voor validatie, maar ook trend- en marktanalyse, stakeholdermanagement en het faciliteren van bijeenkomsten. Binnen deze 3 tot 6 maanden maak je deel uit van een continu verkenningsproces waarin het team de waarde propositie analyseert, iteraties ontwerpt en exploiteert om de startup te helpen opschalen. Omdat je aan een van de nieuwste zakelijke proposities van de bank werkt, kun je zeker het verschil maken.

Payday is een propositie van ABN AMRO dat zich sinds 2020 in zet voor zelfstandige ondernemers en uitzendkrachten. Met behulp van Payday Wallet applicatie kunnen deze "gig-werkers" zelf kiezen wanneer zij uitbetaald krijgen. Zij hoeven niet meer te wachten op betaling van hun opdrachtgevers en krijgen daarmee de regie over hun inkomen.

Wat leer je

  • Je zult bedrijfs- en marktonderzoek uitvoeren om trends en patronen in het veld van de onderneming te vinden.
  • Je zult bekwaam worden met de bankierswereld terwijl je expert wordt op het gebied van de “gig-economie”.
  • Je zult communiceren met interne en externe belanghebbenden en deze relaties beheren op een duidelijke en beknopte manier.
  • Je zult deel uitmaken van sprints met continue verbeteringen op basis van de Lean Startup methodiek (Build - Measure - Learn).
  • Je zult kennis maken met onze innovatiemethodologie, waarmee we nieuwe start-up-ideeën lanceren binnen een corporate start-up-omgeving.
  • Je zult online en offline experimenten opzetten en inzetten gericht op het maximaliseren van validatie uit klantonderzoek.
  • Je zult vertrouwd raken met digitale bedrijfsmodelinnovatie in de financiële sector.
  • Je zult volledig worden ingezet als een van de teamleden van Payday zodat je echte waarde kunt creëren voor deze onderneming.

Wat ga je doen

  • B2C activiteiten. Je leert de eindgebruikers kennen door je te begeven tussen de doelgroep via on- en offline kanalen (Social Media, online communities, on-site klussen) en het huidige klantenbestand.
  • Het opstellen, analyseren en samenvatten van overzichtelijke Excel & PowerPoint-formats.
  • Het opzetten en faciliteren van (online) meetings met klanten en het identificeren van hun pijnpunten in het huidige productaanbod. Daarmee creëer je b.v. Customer Journeys/ Service Blueprints om (visueel) vast te stellen waar en wat te veranderen.
  • Kwalitatief onderzoek uitvoeren en analyseren met als doel het genereren van duidelijke zakelijke kansen.
  • Marketing- en communicatie-inspanningen om best-practices te delen; zowel intern binnen de bank als extern op sociale media.
  • Verantwoordelijkheid over de support van eindgebruikers en deze inzichten vertalen naar verbeterpunten voor de waarde propositie.

Wat krijg je er voor terug?

  • Persoonlijke mentor
  • Persoonlijke laptop
  • Reiskostenvergoeding
  • Compensatie van €450 BSc en €600 MSc
  • Toegang tot alle ABN-AMRO Networking events
  • (Hybride) Werken in een informele omgeving tussen topprofessionals.
  • Niet te vergeten een geweldig team dat dol is op donderdagmiddagborrels.

Wie is ABNAMRO

ABN AMRO is een toonaangevende Nederlandse bank, met een internationale aanwezigheid, we zijn op zoek naar bekwame en getalenteerde stagiaires die ons helpen ABN AMRO om te vormen tot een toekomstbestendige bank. Onze strategie vraagt ​​om een ​​cultuur van samenwerken en blijvend leren.

Alleen met deze mentaliteit ontketenen we het beste in onszelf om een ​​hoge prestatiestandaard te leveren. De cultuur van ABN AMRO is de katalysator voor de evolutie waarin we ons bevinden: onze mensen zijn fantasierijk, vertrouwen elkaar en doen net dat beetje extra om klanten te helpen.

Je gaat aan de slag in een van de teams binnen het thema Digital Platforms van Group Innovation, een toegewijde innovatielijn binnen Strategy & Innovation. Het thema van Digital Platforms bestaat uit een portfolio van ondernemingen in verschillende stadia van volwassenheid. Elke onderneming wordt doorgaans bemand door een combinatie van Intrapreneurs met een achtergrond in financiën en Innovatie Managers met een achtergrond in innovatie en startups.

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages