Customer Journey Stagiair Garden & Lighting

Vanaf februari 2022 is de Bijenkorf op zoek naar een enthousiaste stagiair ter ondersteuning van het Customer Insights team. Dit team van data-analisten richt zich op het creëren van inzichten vanuit data met als doel het verbeteren van de klantbeleving.

Wat ga je doen?

Je eigen project (mogelijk afstudeerproject, bijvoorbeeld het maken van een klantsegmentatie, response model of andere voorspelmodellen); Vragen vanuit de business vertalen naar een onderzoeksaanpak; Het visualiseren van data in overzichtelijke dashboards; Analyseren van klant- en transactiegegevens en dit vertalen naar klantinzichten; Effectiviteit meten van marketingmiddelen; Het maken van klantprofielen van kopers uit bepaalde categorieën of merken; Het schrijven van (SQL) queries om zo de juiste inzichten uit de data te halen; Deepdiven in onze klantdatabase om de juiste informatie boven te krijgen.

Wat krijg je er voor terug?

Staan een flinke dosis eigen verantwoordelijkheid, inspirerende trainingen, on-the-job coaching en mucho dynamiek hoog op je verlanglijstje? Dan is bol.com je ideale stageadres. Bij ons speel je als stagiair geen ‘bijrolletje’, maar draai je echt volop mee binnen het team. Uiteraard word je hiervoor beloond, want met een contract van 40 uur ontvang je 500 euro stagevergoeding per maand! Na een intensief introductieprogramma vol workshops en excursies, pak je projecten op die de winkelbeleving van zes miljoen klanten een boost geven. Je werkt samen met professionals die hun kennis graag met je delen, waardoor je de in’s en out’s van deze explosieve groeimarkt razendsnel leert kennen. Beter kun je jouw carrière niet kickstarten!

Wat ga je doen?

Je eigen project (mogelijk afstudeerproject, bijvoorbeeld het maken van een klantsegmentatie, response model of andere voorspelmodellen); Vragen vanuit de business vertalen naar een onderzoeksaanpak; Het visualiseren van data in overzichtelijke dashboards; Analyseren van klant- en transactiegegevens en dit vertalen naar klantinzichten; Effectiviteit meten van marketingmiddelen; Het maken van klantprofielen van kopers uit bepaalde categorieën of merken; Het schrijven van (SQL) queries om zo de juiste inzichten uit de data te halen; Deepdiven in onze klantdatabase om de juiste informatie boven te krijgen.

Wat krijg je er voor terug?

Staan een flinke dosis eigen verantwoordelijkheid, inspirerende trainingen, on-the-job coaching en mucho dynamiek hoog op je verlanglijstje? Dan is bol.com je ideale stageadres. Bij ons speel je als stagiair geen ‘bijrolletje’, maar draai je echt volop mee binnen het team. Uiteraard word je hiervoor beloond, want met een contract van 40 uur ontvang je 500 euro stagevergoeding per maand! Na een intensief introductieprogramma vol workshops en excursies, pak je projecten op die de winkelbeleving van zes miljoen klanten een boost geven. Je werkt samen met professionals die hun kennis graag met je delen, waardoor je de in’s en out’s van deze explosieve groeimarkt razendsnel leert kennen. Beter kun je jouw carrière niet kickstarten!

Wie is Bijenkorf

Onze missie is om het meest creatieve, inspirerende en duurzame warenhuis te zijn, waar iedereen zich bijzonder kan voelen. Deze missie is de leidraad voor alles wat we doen, voor onze gebouwen, merken, events en communicatie – en dus ook voor onze medewerkers.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages