Ben jij resultaatgericht, hebt een affiniteit met marketing en neem jij van nature het voortouw? Dan is deze stage wat je zoekt!

De vakgroep Customer Centric Interactions (CCI) telt 60 collega’s en is opgesplitst in de teams Consulting, Datascience, Omnichannel, Personalisatie, Analytics & Insights en Data-engineering. De vakgroep werkt voor de merken Centraal Beheer en FBTO. Je bent onderdeel van het Consulting team (14 collega’s)en werkt nauw samen met het team Datascience team (6 collega’s). Je werkt zowel voor CB marketing in Apeldoorn als FBTO marketing in Leeuwarden.

Je kunt solliciteren tot en met 1 november 2021;

De startdatum van deze stage is 1 november 2022

Wat ga je doen?

Zie jij mogelijkheden om met de nieuwste inzichten op het gebied van clustering, gedragingen van mensen te groeperen? Deze uitdaging wordt jou aangeboden door de vakgroep Customer Centric Interactions (CCI).Deze groeperingen helpen ons om de verwachting van het aantal klanten dat afhaakt binnen de totale groep klanten nauwkeuriger te voorspellen. Hierdoor zijn wij in staat om datadriven commerciële vitaliteit van zowel FBTO als Centraal Beheer verder te verhogen. Je werkt met de meest recente data van Achmea en maakt gebruik van regressie- en attributiemodellen. Binnen Achmea staat klantbelang centraal. Wij bieden alleen producten en diensten aan met toegevoegde waarde voor de klant op lange termijn. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft, of je nu direct of indirect klantcontact hebt.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een uitdagende meewerkstage in een impactvolle omgeving;
  • Een passende stagevergoeding van €650 op basis van een 34-urige werkweek;
  • Een laptop tijdens je stageperiode én indien nodig een telefoon. Wel zo gemakkelijk;
  • Reiskostenvergoeding als je geen studenten OV hebt;
  • Gratis lidmaatschap Jong Achmea;
  • Bij Achmea is een 34-urige werkweek de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor je studieopdrachten, vrienden/familie, Netflix óf jouw favoriete sport!

Wat ga je doen?

Zie jij mogelijkheden om met de nieuwste inzichten op het gebied van clustering, gedragingen van mensen te groeperen? Deze uitdaging wordt jou aangeboden door de vakgroep Customer Centric Interactions (CCI).Deze groeperingen helpen ons om de verwachting van het aantal klanten dat afhaakt binnen de totale groep klanten nauwkeuriger te voorspellen. Hierdoor zijn wij in staat om datadriven commerciële vitaliteit van zowel FBTO als Centraal Beheer verder te verhogen. Je werkt met de meest recente data van Achmea en maakt gebruik van regressie- en attributiemodellen. Binnen Achmea staat klantbelang centraal. Wij bieden alleen producten en diensten aan met toegevoegde waarde voor de klant op lange termijn. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft, of je nu direct of indirect klantcontact hebt.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een uitdagende meewerkstage in een impactvolle omgeving;
  • Een passende stagevergoeding van €650 op basis van een 34-urige werkweek;
  • Een laptop tijdens je stageperiode én indien nodig een telefoon. Wel zo gemakkelijk;
  • Reiskostenvergoeding als je geen studenten OV hebt;
  • Gratis lidmaatschap Jong Achmea;
  • Bij Achmea is een 34-urige werkweek de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor je studieopdrachten, vrienden/familie, Netflix óf jouw favoriete sport!

Wie is Achmea

Achmea is meer dan tweehonderd jaar geleden opgericht vanuit de overtuiging dat je samen sterker staat dan alleen. Vandaag de dag geloven wij nog steeds in de kracht van samen.

Verzekeren betekent dat je samen de risico’s draagt die je alleen niet aan kunt. Wij zijn als Achmea groot geworden door te verbinden, door samen te werken en naar elkaar om te kijken. Vanuit onze coöperatieve identiteit werken we samen aan oplossingen waar iedereen beter van wordt. Goed voor onze klanten, de samenleving én de wereld om ons heen.

Hoe we dat doen?

Achmea is het coöperatieve moederbedrijf van onder andere Centraal Beheer, Interpolis en Zilveren Kruis. Met 10,2 miljoen klanten zijn we de grootste verzekerings­maatschappij van Nederland. Wij helpen mensen datgene te beschermen dat hen dierbaar is. Tegelijkertijd bouwen we als dienstverlener aan een samenleving waarin mensen langer gezond blijven, veilig en gelukkig wonen, slim en zorgeloos reizen, financieel fit zijn, lekker werken en frank en vrij ondernemen.

Want iedereen verdient een gezond en veilig leven. Nu en in de toekomst.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages