Wij starten iedere dag met een kopje koffie of thee, staan stil bij de gebeurtenissen van de vorige dag, delen successen en nemen met elkaar de afspraken en overige werkzaamheden van de dag door. Vervolgens bespreken we hoe wij elkaar die dag kunnen ondersteunen om ieder lid optimaal te kunnen bedienen.Voordat jouw afspraak binnenloopt, sta jij al bij de deur om het lid te verwelkomen. Als je een telefonische- of een beeldafspraak hebt, zit jij met een lach op je gezicht achter je laptop om onze leden een warm gevoel te geven. Je hebt immers maar één keer een kans om een goede eerste indruk achter te laten. Wordt er een afspraak geannuleerd, dan pak je de telefoon en probeer je een nieuwe afspraak in te plannen.Zodra je in gesprek bent, neem je de tijd om de leden te leren kennen, om te luisteren naar wat hen bezighoudt en wat zij belangrijk vinden. Je leeft je in in de gevoelens van de leden en toont oprechte interesse. Samen met de leden kijk je naar passende oplossingen op basis van door de jou geïnventariseerde behoeften. Dit doe je omdat het je doel is om ieder lid op de juiste manier te helpen. Moeilijke zaken gemakkelijk uitleggen, desnoods drie keer, daar draai jij je hand niet voor om. Ieder lid dat jij gesproken hebt, voelt zich ontzorgd en heeft het gesprek met jou als waardevol ervaren.Dat is jouw Missie!