Stagiair Shopper Marketing Activatie

Voor de afdeling Shopper Marketing (onderdeel van Douwe Egberts Retail Nederland in Utrecht) zijn we vanaf januari 2022 (startdatum in overleg) op zoek naar een fulltime stagiair voor een periode van 5-6 maanden. Je zal nauw samenwerken met je Shopper Marketing team, Marketing, Sales en met externe creatieve bureaus.

Wat je gaat doen

  • Ondersteunen in de ontwikkeling van activatie materialen voor op de winkelvloer (displays en POS) voor landelijke campagnes en introducties;
  • Ondersteunen in de ontwikkeling van materialen voor tailormade activaties bij klanten;
  • Ontwikkelen van advertenties voor trademagazines zoals bijv. Allerhande en Hallo Jumbo;
  • Organiseren van demonstraties op de winkelvloer;
  • Organiseren van beurzen;
  • Operationele ondersteuning bieden aan de Shopper Marketing Activation Specialist.

De business unit Retail is de verkooporganisatie gericht op het supermarktkanaal, drogisterijen en online. Met merken als Douwe Egberts, Pickwick, L’Or en Senseo is JDE Retail marktleider op het gebied van koffie en thee in Nederland. Voor het Shopper marketing team zijn we op zoek naar een Stagiair Shopper Marketing.

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen in de ontwikkeling van activatie materialen voor op de winkelvloer (displays en POS) voor landelijke campagnes en introducties;
  • Ondersteunen in de ontwikkeling van materialen voor tailormade activaties bij klanten;
  • Ontwikkelen van advertenties voor trademagazines zoals bijv. Allerhande en Hallo Jumbo;
  • Organiseren van demonstraties op de winkelvloer;
  • Organiseren van beurzen;
  • Operationele ondersteuning bieden aan de Shopper Marketing Activation Specialist.

Wat krijg je er voor terug?

Als je bij ons werkt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor HBO stagiairs 450 euro en voor WO stagiairs 500 euro per maand, op basis van een fulltime werkweek. De stageperiode begint in januari 2022 en is voor een periode van 5/6 maanden, al kan hier in overleg van afgeweken worden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een onderwijs instelling.

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen in de ontwikkeling van activatie materialen voor op de winkelvloer (displays en POS) voor landelijke campagnes en introducties;
  • Ondersteunen in de ontwikkeling van materialen voor tailormade activaties bij klanten;
  • Ontwikkelen van advertenties voor trademagazines zoals bijv. Allerhande en Hallo Jumbo;
  • Organiseren van demonstraties op de winkelvloer;
  • Organiseren van beurzen;
  • Operationele ondersteuning bieden aan de Shopper Marketing Activation Specialist.

Wat krijg je er voor terug?

Als je bij ons werkt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor HBO stagiairs 450 euro en voor WO stagiairs 500 euro per maand, op basis van een fulltime werkweek. De stageperiode begint in januari 2022 en is voor een periode van 5/6 maanden, al kan hier in overleg van afgeweken worden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een onderwijs instelling.

Wie is Jacobs Douwe Egberts

Het is verrassend wat er allemaal kan gebeuren door een kopje koffie. Bij JACOBS DOUWE EGBERTS, hebben we er onze missie van gemaakt om dit uit te zoeken. Als Stagiair Shopper Marketing kan jij impact maken door hier onderdeel van te zijn. Onze mensen zijn hier sinds dag een mee bezig en we zijn er dan ook trots op dat we samen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. Ons koffie- en theeportfolio is verkrijgbaar in meer dan 100 landen. We geloven er in dat iedereen de koffie verdient waar hij of zij zo van houdt, wie je ook bent, waar je ook woont of hoe je het drinkt! Kortom: “A coffee for every cup”.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages