Denk samen met collega’s vanuit verschillende teams na over hoe we onze klanten de allerbeste klantbeleving kunnen bieden. Analyseer wat de basis vormt van onze huidige goede klanttevredenheidscore (NPS) en hoe we die kunnen behouden, maar vooral hoe we deze in de toekomst gaan meten, monitoren en terugkoppelen. 

Waarom

Wij willen onze klanten een premium servicebeleving bieden. Om hierop scherp te blijven en de klantbeleving continue te kunnen blijven verbeteren willen wij deze op reguliere basis monitoren en bijsturen. 

Waar

Vanaf het KPN-hoofdkantoor op de Kop van Zuid met prachtig uitzicht op de skyline van Rotterdam. Indien mogelijk in verband met COVID-19 maatregelen.

Met wie

Met alle teams binnen Internet of Things (IoT), een onderdeel van KPN Zakelijke markt. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en wordt daarin goed begeleid door de Manager Customer Operations en de verschillende teamgenoten. 

Wat ga je doen?

JOUW GROOTSTE IMPACT

Tijdens jouw stage werk je mee aan het proces om de gewenste klantenbeleving voort te zetten en vervolgens de klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Een mooie plek vol energie, maar ook een waarbij je al je analytische en praktische vaardigheden volop kan inzetten en etaleren.

We bieden jou alle ruimte om zelfstandig de NPS meting onder onze IoT klanten te houden, van de uitvoering tot aan de evaluatie. Je richt hiervoor het proces in, inclusief bijbehorende afstemmingsmomenten. Daarnaast draag je bij aan de visie rond beleving en de positionering van het Experience office binnen KPN IoT. Dit lukt je doordat je:

  • Denk samen met collega’s vanuit verschillende teams binnen en buiten KPN IoT na over hoe we onze klanten de allerbeste klantbeleving kunnen bieden
  • Ontwikkel mee aan de gewenste klantenbeleving door de basis van klantmetingen verder te brengen naar een echt Experience office
  • Voer daarnaast de jaarlijkse klanttevredenheidsmeting (NPS) uit en zet de campagne daarom heen op
  • Analyseer de meting, deel de resultanten intern en doe een voorstel hoe we onze klanten gaan monitoren en terugkoppelen

Wat krijg je er voor terug?

  • Een stagevergoeding van € 400,-
  • Een laptop
  • Samenwerken met een heel energiek en gemotiveerd cross functioneel team
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Flexibele werktijden
  • Begeleiding door een ervaren collega, die je graag helpt om je verder te ontwikkelen
  • Indien je geen OV-studentenreisproduct hebt, een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • Doorgroeien? Stagiair(e)s worden zeer gewaardeerd, KPN streeft ernaar om jou door te laten groeien naar de baan die jij wilt, met de mogelijkheid deel te nemen aan het KPN Young Talent programma
  • Stage vanaf februari 2022, voor een minimale periode van 4 maanden (instroom moment is flexibel)
  • Deze voorwaarden horen bij een fulltime meewerkstage van 40 uur.

Wat ga je doen?

JOUW GROOTSTE IMPACT

Tijdens jouw stage werk je mee aan het proces om de gewenste klantenbeleving voort te zetten en vervolgens de klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Een mooie plek vol energie, maar ook een waarbij je al je analytische en praktische vaardigheden volop kan inzetten en etaleren.

We bieden jou alle ruimte om zelfstandig de NPS meting onder onze IoT klanten te houden, van de uitvoering tot aan de evaluatie. Je richt hiervoor het proces in, inclusief bijbehorende afstemmingsmomenten. Daarnaast draag je bij aan de visie rond beleving en de positionering van het Experience office binnen KPN IoT. Dit lukt je doordat je:

  • Denk samen met collega’s vanuit verschillende teams binnen en buiten KPN IoT na over hoe we onze klanten de allerbeste klantbeleving kunnen bieden
  • Ontwikkel mee aan de gewenste klantenbeleving door de basis van klantmetingen verder te brengen naar een echt Experience office
  • Voer daarnaast de jaarlijkse klanttevredenheidsmeting (NPS) uit en zet de campagne daarom heen op
  • Analyseer de meting, deel de resultanten intern en doe een voorstel hoe we onze klanten gaan monitoren en terugkoppelen

Wat krijg je er voor terug?

  • Een stagevergoeding van € 400,-
  • Een laptop
  • Samenwerken met een heel energiek en gemotiveerd cross functioneel team
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Flexibele werktijden
  • Begeleiding door een ervaren collega, die je graag helpt om je verder te ontwikkelen
  • Indien je geen OV-studentenreisproduct hebt, een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • Doorgroeien? Stagiair(e)s worden zeer gewaardeerd, KPN streeft ernaar om jou door te laten groeien naar de baan die jij wilt, met de mogelijkheid deel te nemen aan het KPN Young Talent programma
  • Stage vanaf februari 2022, voor een minimale periode van 4 maanden (instroom moment is flexibel)
  • Deze voorwaarden horen bij een fulltime meewerkstage van 40 uur.

Wie is KPN

KPN is marktleider in Nederland als het gaat om telecommunicatie- en ICT-infrastructuur. Onze vaste netwerken (koper en glasvezel) en mobiele netwerken (2G, 3G en 4G) staan bekend als de beste. Onze klanten kunnen zorgeloos genieten van telefonie, internet en televisie. Altijd en overal. We verbinden en helpen de samenleving met onze ICT-dienstverlening die innovatief en veilig is. KPN kent de Nederlandse samenleving als geen ander; we zijn vertrouwd met de cultuur en de wetgeving. ICT verbindt daarbij alles en iedereen en heeft daarmee een cruciale maatschappelijke rol gekregen. Wij zijn ons hiervan zeer bewust en nemen daarin onze verantwoordelijkheid. Onze klanten vertrouwen blindelings op onze dienstverlening; nu en in de toekomst. Zo verzorgt KPN bijvoorbeeld al jaren de techniek achter het 112-netwerk voor de hulpdiensten. Maar we bieden bijvoorbeeld ook veilige cloudoplossingen die het mogelijk maken om tijd- en plaats onafhankelijk te werken. Het Nieuwe Leven & Werken is een maatschappelijke trend die KPN uiteraard zelf als werkgever ook toepast. We anticiperen op de snel veranderende wereld. We versterken onze organisatie, vereenvoudigen en vernieuwen onze ICT diensten en laten ons aandeel in de markt groeien.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Vragen over deze vacature?

Team Mediastages