Jij maakt het leven van de collega’s bij de Volksbank een stuk gemakkelijker. Je behandelt zelfstandig IT gerelateerde vragen en incidenten en registreert deze in ons registratiesysteem ServiceNow. De missie van de Servicedesk IT is de zelfredzaamheid van onze collega's te vergroten. Dit houd in dat je de interne klant telefonisch of via de chat te woord staat. Eerst begeleid je de klant naar de openbare kennisbank, zodat de klant zijn/haar problemen kan oplossen. Lukt dat niet? Geen probleem, jij vindt wel het juiste kennisbankartikel of schakelt met collega experts, zodat de melding verder wordt opgepakt.
Wat kun je bij ons leren?
In deze meewerkstage kom je in aanraking met de nieuwste ICT-technieken op het gebied van kantoorautomatisering. Daarbij krijg je een unieke kijk in de keuken van hoogwaardige ICT-dienstverlening waarbij procesmatig werken en klantvriendelijkheid centraal staan.
- Je maakt kennis met de diensten van de afdeling, de processen rondom deze dienstverlening en de gebruikte applicaties binnen de Volksbank.
- Je wordt in staat gesteld veel incidenten en vragen zelfstandig aan de telefoon en chat direct op te lossen.
- Daarnaast word je gecoacht op het gebied van klantgericht handelen en gesprekstechnieken.
Dit alles binnen een agile werkomgeving, waardoor je verantwoordelijkheid krijgt om verbeteringen aan te brengen op de werkzaamheden binnen je eigen team. Met als einddoel om de dienstverlening richting de klant te verbeteren. Heb je zelf ideeën om op te pakken? Graag! Wat je uitdaging ook wordt, samen formuleren we opdrachten waar jij van leert, en waar onze organisatie van groeit.